14 Nov from 6:01pm to 6:03pm
Michael changed 2 translations in Hebrew on TheocBase. Hide changes
  1.  
  2. כדי לשנות את סדר הכותרת והמספר של השיר אתה יכול להשתמש בביטויים רגולריים (רגקס) או תווים כלליים בתיבת הדו-שיח החלפה של עורכי טקסט רבים, למשל. הזן <strong><span class="nobr">(.+) (\d+)</span></strong> או <strong><span class="nobr">(&lt;*) (&lt;[0 -9]@&gt;)</span></strong> בשדה <strong>מצא</strong> והזן <strong><span class="nobr">$2 $1</span></strong> או <strong><span class="nobr">&#92;2 &#92;1</span></strong> בשדה <strong>החלף</strong> המקביל.
    כדי לשנות את סדר הכותרת והמספר של השיר אתה יכול להשתמש בביטויים רגולריים (רגקס) או תווים כלליים בתיבת הדו-שיח החלפה של עורכי טקסט רבים, למשל. הזן <strong><span class="nobr">(.+) (\d+)</span></strong> או <strong><span class="nobr">(&lt;*) (&lt;[0 -9]@&gt;)</span></strong> בשדה <strong>מצא</strong> והזן <strong><span class="nobr">$2 $1</span></strong> או <strong><span class="nobr">&#92;2 &#92;1</span></strong> בשדה <strong>החלף</strong> המקביל.
    changed by Michael .
    Copy to clipboard
  1.  
  2. ניתן לפתוח את מסד הנתונים TheocBase SQLite בתוכנת GIS המאפשרת למשתמשים לנתח או לשלב את הנתונים עם מקורות אחרים, למשל. ליצור מפות באיכות גבוהה עבור אולם המלכות. בהוראות הבאות נעשה שימוש ב-QGIS, GIS מרובה פלטפורמות זמין בחינם, אך ניתן להשתמש בתוכנות אחרות באופן דומה.
    ניתן לפתוח את מסד הנתונים TheocBase SQLite בתוכנת GIS המאפשרת למשתמשים לנתח או לשלב את הנתונים עם מקורות אחרים, למשל. ליצור מפות באיכות גבוהה עבור אולם המלכות. בהוראות הבאות נעשה שימוש ב-QGIS, GIS מרובה פלטפורמות זמין בחינם, אך ניתן להשתמש בתוכנות אחרות באופן דומה.
    changed by Michael .
    Copy to clipboard
14 Nov from 6:01pm to 6:03pm